„UNIQUE YOUNIVERSE” motywem przewodnim targów DOMOTEX 2018

To już tradycja: marka Chapel Parket rozpoczyna Nowy Rok od udziału w międzynarodowych targach branży podłogowej DOMOTEX. W przyszłym roku będzie podobnie z tą różnicą, że hanowerskie show wystawiennicze przejdzie znaczną metamorfozę. Utrzymana w formule open space ekspozycja Chapel Parket będzie dostępna w pawilonie 13, przy miejscu C89.

Hanower od lat gości najważniejsze firmy z szeroko pojętej branży podłogowej. Najbliższe targi DOMOTEX zostaną zainaugurowane w piątek, 12 stycznia 2018 roku i potrwają do poniedziałku, 15 stycznia. 

To nowość: dotychczas spotkanie profesjonalistów rozpoczynało się w soboty i trwało do wtorku. Na tym zmiany się jednak nie kończą. Na uczestników wydarzenia czeka także nowy program i zmieniona konfiguracja przestrzeni wystawienniczej. Poszczególne segmenty produktów będą prezentowane w innych pawilonach niż zazwyczaj. Dla przykładu: ekspozycja marki Chapel Parket od lat była dostępna w hali 8, a w przyszłym roku drewniane podłogi będą prezentowane w pawilonach 12 i 13. 

Marka dębowych podłóg Chapel Parket będzie obecna na targach DOMOTEX po raz czternasty. Tradycyjnie, w przestronnej ekspozycji o powierzchni około 150 metrów kwadratowych będzie dominować naturalne drewno. Paradoksalnie, rozwiązanie to nie jest oczywistością dla wszystkich producentów oferujących podłogi wykonane z  tego szlachetnego surowca.

Przestronne stoisko stworzono zgodnie z ideą „open space”, dzięki czemu uczestnicy targów mogą bez skrępowania poznawać wszystkie prezentowane rozwiązania i możliwości oferowane przez markę Chapel Parket. Uwagę gości stoiska zawsze przykuwa już sama podłoga. Podczas przyszłorocznych targów tworzyć ją będą elementy z cieszącej się wielką popularnością serii Chapel Minster. Z przedstawicielami marki Chapel Parket będzie można spotkać się w hali 13, przy miejscu C89.

Przyszłoroczne spotkanie profesjonalistów będzie symboliczne - targi DOMOTEX odbędą się po raz 30. Motywem przewodnim show będą słowa „UNIQUE YOUNIVERSE”. 

Hasło to wyraża potrzebę jeszcze silniejszej personalizacji produktów i usług. Idea ta towarzyszy podłogom Chapel Parket od samego początku istnienia marki.

Już sam logotyp - zawierający postać starożytnego architekta - podkreśla fakt, iż każdy zamawiający jest kreatorem swojej podłogi. Inwestor decyduje o wszystkich cechach materiału (selekcji drewna, kolorze, rozmiarze i rodzaju elementów oraz sposobie ich wykończenia), a w konsekwencji - o jej ostatecznym wyglądzie. Zamawiający mają z czego wybierać: wszystkich dostępnych możliwości jest blisko 30 tysięcy!

Wbrew pozorom, takie „szycie podłogi na miarę” jest użyteczne nie tylko w przypadku nietypowych obiektów lub wnętrz wymagających specjalnego potraktowania.

Możliwość indywidualnego doboru każdej cechy materiału pozwala stworzyć podłogę idealnie odpowiadającą wszystkim potrzebom zamawiającego. Chodzi nie tylko o produkt zgodny z konkretnymi wymogami technicznymi, ale przede wszystkim - realizację marzeń o własnej i niepowtarzalnej podłodze.

* * *

Autor tekstu: Anna Koza, Adventure Media

* * *

Chapel Parket – podłogi z własną historią
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska Instagram: chapel_parket_polska

Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.

* * *

KONTAKT:
Chapel Parket Polska Sp. z o.o.
www.chapelparket.pl

Kontakt dla mediów:
Anna Koza
specjalista ds. public relations
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 780 115 953
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70